Reglement
for leje af klubbens festsal med adgang til køkken.
Aktive
medlemmer og passive medlemmer, der tidligere har været aktive medlemmer af
klubben, kan leje festsalen med adgang til at benytte køkken og toiletter.
Må
kun benyttes ved egne fester som eks. familiefester, barnedåb, konfirmation og
evt. jubilæer.
Må
ikke benyttes til børns 18
års fødselsdag eller lignende ungdomsfester.
Lejer
skal være personlig til stede under hele festen og bærer det fulde ansvar for, at der ikke bliver forvoldt
skader på inventar, service og øvrige områder i og omkring klubben.
Eventuelle
skader / misligholdelse vil blive modregnet i depositum, skulle omkostningerne
overstige depositummet, vil der komme krav om betaling af differencen.
Lejeaftalen
er kun gyldig, når der er indbetalt depositum på klubbens konto.
Depositum
tilbagebetales, såfremt der ikke er sket skader på klubbens ejendele
Leje
af salen skal være indbetalt på klubbens konto senest 1 måned før lejemålets
ikrafttræden.
Hvis
lejen ikke bliver betalt rettidigt, betragtes lejemålet som annulleret.
Ved
annullering af aftalen senest 3 mdr. før aftalens ikrafttræden vil depositum
blive tilbagebetalt, ved senere annullering vil der ikke ske nogen
tilbagebetaling af depositum.
Inkluderet i lejen:
· El, varme, borde, stole og
service til 48 personer
· Brug af køkken, toiletter og
toiletartikler
· Opvaskemidler til opvaskemaskine,
der må ikke benyttes andre produkter.
· Rengøring af lokaler
Overdragelse og udlevering af
nøgle:
· Overdragelsestidspunkt og
afleveringstidspunkt aftales i forhold til formålet med lejen.
· Medbring kvittering for lejen, så
evt. tvivl undgås.
· Lejemålets afslutning sker ved
aflevering af nøgle og en kort gennemgang af lejemålet.
Påhviler lejeren:
· Feje gulve.
· Rengøre borde og stole
· Placere stole på bordene
· Service skal være sat på plads
· Lånte hårde hvidevarer skal
afleveres tømte og rengjorte
· Affald afleveres i container
· Når lejeren forlader lokalerne,
skal alle døre og vinduer være lukkede